Notice
  • JW_SIG_CFU
  • JW_SIG_PRG

เมื่อวันที่ 3-4 กันยายน 2552 ศูนย์เชี่ยวชาญพิเศษเฉพาะด้านเทคโนโลยีไฟฟ้ากำลัง  จัดอบรมเชิงปฏิบัติการเรื่อง เทคโนโลยี Call Center และการบริการลูกค้า (CRM) มาใช้ในงานบริการของการไฟฟ้าส่วนภูมิภาค (กฟภ.) ให้แก่ผู้บริหารและเจ้าหน้าที่ของการไฟฟ้าส่วนภูมิภาค จำนวน 35 คน ณ ห้อง 209 ตึก 1 คณะวิศวกรรมศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย  โดยได้รับเกียรติจาก ผู้ช่วยศาสตราจารย์ นพรัตน์ ภูมิวุฒิสารอาจารย์จากคณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย และ อาจารย์ สุธีรา ไกรฤกษ์ประธานสมาคมบริษัทหลักทรัพย์ เป็นวิทยากรบรรยายครั้งนี้ การอบรมครั้งนี้เป็นส่วนหนึ่งในโครงการวิจัยและที่ปรึกษาเพื่อประเมินโครงการศูนย์บริการข้อมูลผู้ใช้ไฟ ระยะที่ 1 และเสนอแนวทางการพัฒนาศูนย์บริการข้อมูลผู้ใช้ไฟของ กฟภ. ระยะที่ 2 โดยมี รองศาสตราจารย์ ดร.วาทิต เบญจพลกุล เป็นหัวหน้าโครงการ

 “Call Center  Technology And CRM” : A Special  Training & Workshop For PEA  Excutives And Engineers Orranged By  CEPT 

During 3-4 September 2009 Center of Excellence In Electrical Power Technology (CEPT), Faculty of Engineering, Chulalongkorn University arranged a Special Training & Workshop on “Call Center Technology and Customer Relationship Management (CRM) for best practice”  to 35 executives and engineers from PEA at Room 209 Building 3, Faculty of Engineering, Chulalongkorn University.  The training & workshop was conducted by Associate Professor Noparath Phoomivuthiarn, from Faculty of Commerce and Accountancy, Chulalongkorn University and Lecturer Suthira Krairiksh, President of Siam E-Commerce Association. This training is a partial fulfillment of the Research and Consultancy Project Evaluation for PEA Call Center Phase I and Development Guideline Proposal for PEA Call Center Phase II by Associate Dr. Watit Benjapolakul, who is a project leader.

 {gallery}Gallery/PEA{/gallery}